Helsinki: Voimauttavaa valokuvausta ja valokuvaterapeuttisia menetelmiä hyödyntävä ryhmä syöpää sairastaville

Lisätietoa tapahtumasta

Ryhmä kokoontuu lauantaisin 26.10. ja 23.11. klo 10-14, keskiviikkoisin 6.11., 13.11., ja 4.12.2024 klo 17-19 Essyn Helsingin toimipisteessä osoitteessa Itämerenkatu 5 A, 6. krs.

Tervetuloa vertaisryhmään jakamaan ajatuksia, kokemuksia ja tunteita liittyen syövän sairastamiseen, syövän kanssa elämiseen tai siitä toipumiseen. Olisi hyvä, jos hoitosi ovat joko ohi tai rauhallisessa vaiheessa, jotta voimia riittää asioiden työstämiseen.
Jotta ryhmästä hyötyy, on tärkeää jaksaa tehdä etukäteistehtäviä ryhmätapaamisten välillä. Toivomme sinulta halukkuutta jakaa vertaisryhmässä omaa tarinaasi. Tavoitteena ryhmässä on myös oman tarinan jakamisen ja jäsentämisen lisäksi löytää voimavaroja tulevaan. Ihan tavallinen kännykkäkamera käy eikä tarvitse olla erityisiä kuvaustaitoja. Toivomme sitoutumista lähtökohtaisesti kaikkiin tapaamisiin.

Ohjaajina ovat: Saila Ylönen, kuntoutusohjaaja HUS / valokuvaterapian menetelmäohjaaja ja Jaana Kaukoranta, psykologi Helsingin Kaupunki / valokuvaterapian menetelmäohjaaja.

Hae ryhmään täyttämällä ja lähettämällä hakemuslomake 7.10.2024 mennessä Sähköinen hakemuslomake Voimauttava valokuvaus -ryhmään (Webropol)
Ryhmään otetaan enintään 8 osallistujaa.

Tervetuloa mukaan!

Tiedustelut: Neuvontahoitaja Kirsi Roos p. 044 730 3303 tai kirsi.roos(at)essy.fi